Objectiu per aquest estiu

En molts blocs de lectura estic veient que els seus propietaris i propietàries es plantegen un llistat de llibres per llegir durant l’estiu. Aquesta és una iniciativa molt divertida i que pot ajudar a donar idees all altres si no saben que llegir.

El problema és que la majoria d’aquestes llistes són llarguíssimes i quasi mai les acaben complint. Passa una mica com amb les llistes de clàssics que comentava fa un dies.

Dins d’aquests propòsits també he vist que hi ha molts títols que són els típics que la gent diu: “Aquest és un llibre que fa temps que em vull llegir però mai en trobo el moment o sempre n’acabo trobant un de millor”. En la majoria d’aquests casos, el llibre es segueix quedant sense llegir.

Tenint en compte aquestes característiques, jo també m’he proposat compartir amb vosaltres la llista de llibres que em vull llegir aquest estiu ja que, ni que sigui inconscientment, tots tenim una llista de títols pendents.

Doncs els meus són:

  • “Todos mis futuros son contigo”: ja me’l he llegit
  • Trilogia “Pídeme lo que quieras”: vaig pel segon
  • Acabar el segon de “Juego de Tronos”: el tinc a mitges des de l’estiu passat i és el típic que vaig aparcant i no sé si l’acabaré mai….

Com que són pocs títols espero poder-los acabar abans del setembre i complir amb el meu repte. Vosaltres teniu algun llistat previst o títol que aneu allargant i heu pensat reprendre’l aquestes vacances?

BON CAP DE SETMANA!

Anuncis

2 pensaments sobre “Objectiu per aquest estiu

  1. Doncs la veritat és que a l’estiu sempre acabo llegint menys que la resta de l’any. I com que ja fa temps que és així, procuro no fixar-me objectius. Així no hi ha decepcions.
    Dit això, us recomano el llibre que m’estic llegint ara mateix, divertidíssim i molt àgil de llegir, un clàssic de l’humor anglès: Tres homes en una barca, de Jerome K. Jerome. Els de Blackie Books continuen apostant pel català (bona notícia!) i han recuperat la magnífica traducció que va publicar Quaderns Crema pels volts del 2000.

    Liked by 1 person

    1. Ostres Oriol, aquest llibre me’l vaig llegir fa poc en anglès! Coincideixo amb tu que les situacions són molt divertides i el llibre sembla que abanci sol. És una lectura molt recomanable per l’estiu que vols fugir de complicacions i mal de caps! 🙂

      M'agrada

Deixa un comentari

