Les 10 recomanacions per aquest Sant Jordi

Avui estrenem la setmana dedicada a Sant Jordi, una de les dates més esperades pels amants de la lectura i a literatura i també un dels dies més bonics de tot l’any a Catalunya.

Durant aquesta setmana començarem a sentir parlar de les novetats dels autors catalans, els rankins de ventes, les apostes de les llibreries i les editorials, opinions dels expertes sobre quins estils de llibres creuen que seran els més venuts, etc.

És per aquest motiu que jo també us vull deixar les meves recomanacions sobre quins crec que seran els llibres més venuts o que donaran més a parlar segons el que he pogut anar llegint darrerament en els blocs especialitzats i he pogut observar en les diferents llibreries.

Jo personalment aquest any ja tinc força clar que em decantaré pel nou llibre de Xavier Bosch tot i que Paolo Giordano i Maria Dueñas són dos autors dels quals m’he llegit tots els seus anteriors llibres i m’agraden molt.

Els llibres estan ordenats per ordre alfabètic i no he fet separació entre autors o gèneres:

  •  A ritme del temps, Josep Maria Espinàs
  • Algú com tu, Xavier Bosch
  • El brigadista, Jordi Cantavella
  • El lector del tren de les 6.27 h, Jean-Paul Didierlaurent
  • El món blau: estima el teu caos, Albert Espinosa
  • L’aguila negra, Joan Carreras
  • La llei dels justos, Chufo Lloréns
  • La Templanza, Maria Dueñas
  • Negre i plata, Paolo Giordano
  • Un any i mig, Sílvia Soler

I vosaltres, ja teniu pensat quin llibre us comprareu o teniu el vostre ranking personal?

Feliç setmana!

Un pensament sobre “Les 10 recomanacions per aquest Sant Jordi

Deixa un comentari

