La recomanació de la setmana: Baluarte

La recomanació per aquesta setmana és un llibre que em ve molt de gust que conegueu, ja que a  mi m’ha deixat enamorada: Baluarte, d’Elvira Sastre.

Aquesta no és una novel·la normal i corrent sinó que és un recull de poemes que l’autora dedica a la seva ex-parella. Cada poema et permet conèixer com es sentia Elvira en un moment concret després de deixar la seva relació però, a mesura que avances amb la lectura dels diferents poemes, pots percebre l’evolució dels seus sentiments al llarg del temps.

Un dels aspectes que m’ha sorprès més, a part de descobrir que l’autora és només un any més gran que jo, és la facilitat que té de plasmar tots els seus pensaments en els diferents versos i fer-te empatitzar amb ells des del primer moment.

Amb aquest llibre m’he tornat a endinsar en el món de la poesia que des de que vaig acabar el batxillerat el tenia abandonat, i la veritat és que ara me’n arrepenteixo d’haver-lo deixat tan de banda, ja que m’he perdut grans lectures com aquesta.

Després d’acabar-me aquest bonic poemari me’n he llegit un altre, però aquets ja el deixo per a una següent setmana.

Així doncs, us convido a tots a què us oblideu dels mals records de les lectures de poemes de batxillerat i us endinseu en el món de la poesia contemporània en el què els autors són joves com nosaltres i comparteixen les nostres mateixes situacions i experiències.

Deixa un comentari

