CONEIXEU… RE-READ?

Tal i com vaig fer fa dos divendres, avui us presento una cadena de llibreries de segona mà que estan prenent força importància a Barcelona: Re-Read.

Aquestes llibreries es mostren a Internet com la oportunitat de trobar els llibres que busques a molt baix cost, concretament a 3€ si en compres un o 5€ si en compres dos. La veritat és que a la web te les pinten com llibreries modernes i minimalistes en les que hi trobaràs llibres actuals però ahir em vaig passar per una i em va decepcionar bastant.

Concretament va ser la botiga que tenen a Gran Via, molt a prop de Plaça Universitat, a la que hi vaig anar per veure si hi trobava un llibre que fa molt que buscava. La meva primera decepció va ser al veure l’organització de la llibreria: era força petita, amb poca llum, les prestatgeries arrebossant de llibres i més llibres encara al terra i repartits en caixes.

A part, amb els llibres també em vaig sorprendre molt al veure que eren la majora molt antics, però moltíssim, amb molts lloms trencats i gastats, les pàgines engroguides i títols força desconeguts. Només dir-vos que, com a llibres més nous que vaig veure eren la col·lecció de Crepúsculo.

Però tot i això no us desanimo a que aneu a fer-li una ullada, ja que si sou dels que us agrada llegir clàssics aquí en trobareu molts i en tots els idiomes. A part, jo perquè no tenia massa temps i anava buscant un títol concret, però si teniu temps segur que hi trobeu mil històries boniques en aquests llibres, ja que no podem jutjar un llibre pel seu any d’edició o estat de la portada.

Bon cap de setmana!

Anuncis

Deixa un comentari

