Coneixeu…?

Ja que els dimecres us presentaré llibres que podeu llegir, els divendres el que faré serà donar-vos a conèixer llocs on podeu iniciar la vostra lectura com ara llibreries, cafeteria, parcs, jardins…

El lloc del que us vull parlar avui és la llibreria +Bernat situada a l’eixample de Barcelona. Aquest és un bonic lloc on es combina un espai restaurant/cafeteria amb una llibreria i ells mateixos es defineixen com a magatzem cultural.

Aquest fred cap de setmana és doncs un moment oportú per tal que us acosteu a la +Bernat i descobriu les novetats literàries que podeu trobar en els prestatges que envolten el local, tot degustant un cafè calentó o fent un mos a l’hora de dinar.

La veritat és que jo hi vaig estar fa poc i vaig quedar encisada amb l’atmosfera del local, ja que és molt acollidor gràcies a la seva senzilla decoració i l’olor a cafè i menjar acabat de fer. A part, em va agradar molt el fet de seure en una taula i poder descobrir nous llibres que descansaven als prestatges del meu costat.

Així doncs us convido a esquivar les temperatures gèlides d’aquests dies en un temple dels lectors de Barcelona.

Ja compartireu les vostres experiències si us hi acosteu!

http://www.libreriamasbernat.com/

 

PD: que consti que ni la Mercedes Milà ni ningú m’ha pagat per escriure aquest post

Deixa un comentari

